au2parts: Serviceabonnementer er et stigende marked
Bilejere vil gerne have en fast udgift til service, og grossisten CAC/au2parts er i gang med at hjælpe de frie værksteder i trenden mod flere servicekontrakter og abonnementer.
Servicekontrakter og abonnement er et stigende marked, hvor mærkedelen har vist vejen - grossisten CAC/au2parts er i gang med at hjælpe værkstederne. (Foto: Magnus Møller)
ATTRAKTIVT Abonnement på bilservice er pænt etableret hos autogrossisten CAC/au2parts, der tæller godt 550 værksteder i sine kæder AutoPartner, Teknicar og No Name. Direktør Niels Skak fortæller, at grossisten har lavet ’værktøjer’ til sine kunder – værkstederne – så de kan tilbyde bilejere servicekontrakter, baseret på Holco SAM fra Holco Automtiv...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement