GEARING Hos de frie værksteders brancheorganisation Dansk Bilbrancheråd er der ingen tvivl om, at serviceabonnementer er et fantastisk godt værktøj til at fastholde kunder som loyalitetskoncept.
- Vi oplever, at en stadig større gruppe i samfundet ønsker overblik over faste omkostninger, og at betaling af det årlige bilservice, med et mindre måned...
Dansk Bilbrancheråd: Servicekontrakter er ikke som at lange chokolade over disken
Den frie del af autobranchen ikke desværre ikke tilstrækkeligt oppe i gear, og der er plads til forbedring, hvad angår serviceabonnementer, mener Dansk Bilbrancheråd.
Den frie del af autobranchen skal være vågen og monitorere markedet, også for teknologiske landvindinger og koncepter, mener Dansk Bilbrancheråd. (Foto: Magnus Møller)
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement