Markedet for onlinehandel med biler er glohedt. Der går nærmest ikke en uge, uden at der melder sig en ny aktør, der hævder at have en unik platform, der skal hjælpe både bilforhandlere og slutkunder med at annoncere, sælge og købe bil.
Blandt de mere etablerede aktører blæser forandringens vinde også. Autobranchens eget it-selskab, Auto IT,...
Bilbasen får flere muskler: Ansætter 20 nye mand
Med den norske Schibsted-koncern i ryggen har Bilbasen og Bilinfo fået flere kræfter, der skal styrke udviklingen af de digitale salgsløsninger.
Jan Lang, kommunikationschef i Bilbasen og Bilinfo, fortæller at der er kommet flere ressourcer til, efter at den norske mediekoncern Schibsted har overtaget. Foto: Bilbasen
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement