23948sdkhjf

Ny handelsportal for professionelle bilsælgere

I samarbejde med Auto IT lancerer Jyske Finans e-commerce portalen, ”Jyske Finans – Remarketing" målrettet professionelt bilsalg.

Et samarbejde mellem Jyske Finans og Auto IT har til formål at udvikle og effektivisere købs- og salgsprocessen i den professionelle autobranche. Dette skal ske via en nyudviklet e-commerce portal med navnet: Jyske Finans – Remarketing. Det skriver Jyske Finans i en pressemeddelelse.

- Vi forventer os meget af vores nye platform, i forhold til at skabe en så effektiv og transparent proces ved køb af vores biler for vores professionelle kunder, siger Kristoffer Mortensen, Head of Remarketing i Jyske Finans.

Platformen skal, udover at effektivisere købs- og salgsprocessen, også fungere som et ”ekstra brugtvognslager”, hvor det er nemt og hurtigt at danne sig overblik over, hvilke biler, Jyske Finans har på lager, samt hvilken pris, de står til salgs til.

Jyske Finans sælger 6.000-7.000 biler hvert år og har altid mellem 400 og 1.000 biler på lager til konkurrencedygtige priser. Det skal derfor være overskueligt og nemt at danne sig overblik over sortimentet, hedder det i pressemeddelelsen.

Indgår en bilforhandler i et hjemmesidesamarbejde med Auto IT, bliver det på sigt også muligt at hente bilernes data direkte over på virksomhedens egen hjemmeside.

- Vi er meget glade for at være leverandør og samarbejdspartner på denne løsning med Jyske Finans, lyder det fra Claus Nyboe, direktør i Auto IT

Målrettet markedsføring

Jyske Finans – Remarketing er opbygget på samme traditionelle måde som mange andre e-commerce platforme på B2C markedet, men ifølge Jyske Finans med en stor gennemslagskraft i form af målrettet markedsføring. Platformen giver nemlig Jyske Finans muligheden for at eksponere den enkelte virksomhed/forhandler for lige netop de relevante bilmodeller, som de senest har købt eller vist interesse i. Derudover bliver det muligt og nemt at ”klikke bilen hjem”, alt imens en forhandler sidder med kunden.

- Platformen sikrer uden tvivl Jyske Finans et mere effektivt B2B salg af brugte biler. Men samtidig er det et spændende perspektiv, at bilforhandlere kan disponere over et ”fjernlager” af biler hos Jyske Finans og ikke er begrænset til sit eget lager af brugte. Og det bliver endnu mere spændende i takt med at B2C bilsalget rykker mere online, siger Claus Nyboe.

Det et spændende perspektiv, at bilforhandlere kan disponere over et ”fjernlager” af biler hos Jyske Finans og ikke er begrænset til sit eget lager af brugte biler, Claus Nyboe, direktør i Auto IT

Jyske Finans har store ambitioner med Jyske Finans – Remarketing som nyt købs- og salgsværktøj i den professionelle autobranche og der udvikles stadig på funktionerne.

- Med en profil som en af landets største og mest erfarne virksomheder inden for bilfinansiering, er det yderst relevant for Jyske Finans, hele tiden at udvikle på købs- og salgsprocessen. Platformen vil blandt andet over tid også kunne integrere afgiftssystemet hos Auto IT, og dermed kunne beregne eventuelle registreringsafgifter i ét flow, siger Kristoffer Mortensen, der understreger det gode og ikke mindst fremadrettede samarbejde med Auto IT.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078