AD Danmarks chef: - Vi når 50 afdelinger i dette halvår
Nikolaj Jakobsen, chef, AD Danmark:
1. Hvilke er de største udfordringer for AD Danmark det kommende halve år?
- I AD Danmark har vi en enorm stor vækst og tilgang af nye kunder. Det medfører selvfølgelig at vi skal have flere ansatte. Nogle steder i landet er der stor mangel på arbejdskraft, så ligesom mange andre firmaer oplever vi også at det er vanskeligt at få nye folk.
2. Hvilke er de største vækstmuligheder for AD Danmark det kommende halve år?
- Hos AD Danmark ser vi mange muligheder for vækst. Vi står sidst i august klar med nordens største black line robotlager, hvilket vil gøre vores leveringsevne endnu bedre. Med 161.000 kasser og 6.500 pluk i timen, vil vi sikre endnu hurtigere og bedre levering til vores kunder. Derudover vil vi øge både bredden og dybden i vores sortiment markant.
- I det kommende halve år vil vi også have + 50 afdelinger med vareture og som den eneste grossist i Danmark får alle vores afdelinger dagligt minimum tre gange levering fra hovedkontoret i Middelfart. Så ”sangen” om at AD Danmark ikke er en komplet leverandør, den forsvinder fuldstændig.
- Derudover er det vores opfattelse at flere bliver bevidste omkring pris, og det er vores helt store styrke. Vi er den eneste grossist i branchen med en fair og gennemsigtig prissætning overfor kunderne, og det ser jeg som en stor fordel. Ingen ønsker at betale for meget for sine produkter, hvilket du undgår ved at handle med AD Danmark.
3. Hvilke muligheder har AD Danmark for at fortsætte den grønne udvikling det kommende halve år?
- Vi forsøger hele tiden at bidrage til den grønne omstilling, det en proces som har været i gang længe og som ikke kun forsætter i det kommende halve år.
4. Hvordan vurderer du den stadigt større konkurrence blandt landets grossister? Er der plads til så mange - blandt dem jer?
- Ja jeg tror bestemt at der er plads til så mange, og vi byder kun øget konkurrence velkommen.
- Vores enormt store vækst, bekræfter os i at der er en stor plads til AD Danmark.
Vores enormt store vækst, bekræfter os i at der er en stor plads til AD Danmark. Nikolaj Jakobsen, chef, AD Danmark
- Vi har stor tilgang af nye kunder som har fået øjnene op på en store besparelse de kan få ved AD Danmark, uden at gå på kompromis med service, tilgængelighed og kvalitet.