Der er langt fra enighed hos de frie værksteder under Dansk Bilbrancheråd med Bilbranchen/DI, der i en analyse påpeger en række ulemper ved at fjerne reparationsgrænsen for reparation af skadede biler.
Hvis man derimod sælger nye biler, så har man en anderledes interesse i at få den skadede bil smidt ud og i stedet at sælge en ny bil, som man tje...
Erik S. Rasmussen: Bilbranchens analyse er det rene vås
Det bør være op til bilejeren, værkstedet og forsikringsselskabet i fællesskab at vurdere, om det kan betale sig at reparere eller skrotte en bil, mener direktøren i Dansk Bilbrancheråd om DI’s analyse af reparationsgrænsen.
Erik S. Rasmussen, Dansk Bilbrancheråd, kalder analyse fra Bilbranchen/DI for vås og tilbageviser konklusionerne. Foto: Flemming Haslund Flemming Haslund
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement