Kunderne taber tillid til mærkeværkstederne
Årets AutoIndex viser et generelt fald for langt de fleste bilmærker og ifølge analysens bagmand, Mikkel Korntved fra Loyalty Group, bør flere mærker hejse et advarselsflag.
Blandt de mærker, der er gået allermest tilbage, når det gælder tillid, er Mercedes. Tilbagegangen er på hele 5,2 procentpoint. Foto: PR Foto: PR
Traditionen tro var overraskelserne til at overse, da Loyalty Group i foråret præsenterede resultatet af Årets AutoIndex , hvor de private bilejere forholder sig til deres bilejerskab ud fra fire områder. Bilen i sig selv (produktet), den overordnet loyalitet overfor bilmærket, forhandleren (købsoplevelsen) og værkstedet (servicering af bilen). BMW...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement