T. Hansen Gruppen A/S har med ansættelsen af Rico Priesner fået en ny profil med ansvaret for kommerciel udvikling, marketing og kommunikation.
Rico får strategisk marketing- og kommunikationsansvar for T. Hansen Gruppen A/S herunder AD Danmark A/S.
Målet er at gøre virksomheden klar til en fremtid, hvor kunderne stiller endnu større krav til der...
AD Danmark henter ny marketingchef hos FTZ
T. Hansen Gruppen A/S – herunder AD Danmark – udnævner Rico Priesner til ny Chief Marketing Officer.
Rico Priesner kommer senest med erfaring fra en periode som marketingchef hos FTZ Autodele og Værktøj A/S, hvor han var ansvarlig for udvikling af marketing- og konceptstrategi, Foto: PR Foto: PR
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement