DEBAT: "Hvor er ordentligheden blevet af ?"
Vi ser hvordan forsikringsselskaberne hele tiden presser citronen for så vidt angår skadesarbejde på flere måder. Både omkring lånebiler, ved betaling for udført arbejde, inflationshjælp, og for nogle selskabers kategoriske nej til frit værkstedsvalg. Dét er bare ét eksempel på mangel på ordentlighed blandt forsikringsselskaber, skriver Dansk Bilbrancheråds direktør, Erik S. Rasmussen i dette debatindlæg.
Når man repræsenterer de frie danske autoværksteder, hvis forretningsmodel er at hjælpe lokalområdets borgere med at holde deres biler velkørende i et tillidsbaseret forhold, så kan det undre, at andre, især finansielle virksomheder, driver forretning i jagten på profit uden hensyntagen til de mennesker, der bliver ramt. Forsikringsselskaber og ban...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement