Hvad vejer tungest for fremtiden – mærketilknytning eller ej?
Der er opbrud i autobranchen, og mange mærkeforhandlere afvejer, hvordan deres fremtid skal tegne sig for både bilsalg og værksted. En løsning kan være multibrand som fri fugl.
Carpeople kæden forventer fortsat stor tilgang fra især mærkedelen på grund af de mange nye og usikre tendenser i bilmarkedet. Mange vælger at blive multibrand værksted - med eller uden Carpeople skiltning.
Værdikæderne rasler, og markedet for bilsalg og værkstedsdrift er under stor forandring. Især mærkeforhandlerne føler forandringens vinde med udsigt til agentmodeller og ændrede kontrakter, hvor man på den ene side har udsigt til at binde færre penge i lagerbiler, men på den anden side kan miste ’ejerskab’ og data på sine kunder. Derfor står en ræk...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement