23948sdkhjf

F&P: Autobranchens kritik er hverken rimelig eller rigtig

Forsikringsselskaberne er storkunder hos relativt få autoværksteder, og vi er ikke kunder hos autolakererne, selv om den hidsige debat efterhånden giver indtryk af det. F&P hverken kan eller må løse de økonomiske udfordringer, som autobranchen står over for, ved at blande os i prisdannelsen.
I 2022 blev der repareret forsikringsskadede køretøjer for knap 9 milliarder kr. - fordelt med 2,3 mia. kr. til arbejdsløn, 5 mia. kr. til reservedele og over 2 mia. kr. til lak.

Tallene taler tydeligt om, at forsikringsbranche bidrager endda rigtig meget til autobranchen. Vi er storkunder med forsikringsskadede biler.

I diskussionsoplægget fra A...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125