Selvom værktøjsproducenten Stahlwille har en 160-års fødselsdag frisk i bagagen, trykker alderen ikke i forhold til aktiviteter både på kort og lang sigt. Firmaet er nemlig i fuld gang med at en større rebranding af virksomheden samt nye, målrettede tiltag over for såvel grossister som slutbrugere.
Faceliftet omfatter alt fra logo og hjemmesi...
Så skal støvet børstes af Stahlwille
160-årige tyske Stahlwille har startet en fornyelse. Rebranding skal gøre virksomheden kendt for anden end momentværktøj.
- Vores momentværktøj er bredt anerkendt, og vi skal bruge vores succes her som springbræt til at udbrede vores øvrige produkter, siger Anders Gram, adm. direktør i Stahlwille Nordic. Foto: PR PR-foto
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement