Dansk lakleverandør i it-projekt med kunstig intelligens
Der er fuld fart på udviklingen i familieforretningen Baden-Jensen, der snart fylder 80 år. Målet er at effektivisere hos autolakererne med digitale systemer – en ny webshop er på vej.
Der er sat skub i den digitale udvikling hos lak-leverandøren Baden-Jensen, hvor direktør og indehaver Martin Baden-Jensen sparrer med projektleder Lotte Karstad og foretningsudvikler Pia Stougaard Trostmann fra Erhvervshus Hovedstaden. Foto: PR
Siden Martin Baden-Jensen overtog familieforretningen i maj 2016 som den tredje generationsejer, har han vendt op og ned på, hvordan autolakererne køber deres maling. Baden-Jensen A/S ligner mere og mere en it-virksomhed, hvor kunderne får meget mere end autolak. De får nemlig også en forbedret digitaliseret proces omkring køb, genkøb og service, i...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement