23948sdkhjf

Hjælp til autolakerere: Nyt digitalt værktøj opdager lakfejl

Lakproducenten AkzoNobel lancerer et app-værktøj, der skal hjælpe autolakerere med at styrke deres kompetencer. Samtidig startes en kampagne om bæredygtighed.
Digitaliseringen er over lakbranchen. Den store lakproducent AkzoNobel, der står bag lakmærker som Sikkens, Dulux, International og Interpon, har lanceret en mobilapp, der hjælper autolakerere med hurtigt og nemt at fastlægge den underliggende årsag til lakfejl. Det sker ved at sammenligne et foto med en digital billeddatabase over de mest almindel...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.103