Ambitionerne fejler ikke noget og organisationen brænder penge af i stor stil. Navnet er Nio og de danske planer omfatter både domicil på en af Københavns mest eksklusive adresser, og udsøgt kundebetjening.
Men efter fem måneder i Danmark har Nio stadig til gode at få gang i salget.
Blot ca. 20 biler har Nio trods omkring 30 ansatte formået at få...
Hvorfor sælger I ingen biler, Nio?
Det kinesiske elbilmærke Nio har store planer for det danske marked, men gennembruddet lader vente på sig. Lanceringen af stor SUV skal hjælpe det kinesiske mærke, indtil åbningen af Nio House i Danmark, fortæller mærkets CEO, Marius Hayler.
Marius Hayler, chef for Nio både i Norge og Danmark - her på hjemmebane under præsentationen af mærkets nye SUV. Foto: Jens Høy
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement