Der er brug for penge til kampagnen Tun Din Fremtid, som skal trække flere unge til autobranchen. Senest har værkstedskæderne Din Bilpartner og Hella Service Partner, leverandørerne Würth og WM Autodele samt endnu en lokalforening fra Dansk Bilbrancheråd, DBR Roskilde, tilsluttet sig som sponsorer.
Det glæder foreningen Tun Din Fremtid og lærlinge...
Flere muskler til Tun Din Fremtid med fem nye sponsorer
Kampagnen for flere unge i autobranchen har tiltrukket endnu flere brancheaktører og kan nu tilføje en række nye sponsorer til den hurtigt voksende pulje.
Med nye sponsorkroner er der nu flere penge at gøre godt med til kampagnen Tun Din Fremtid for især at tiltrække unge til autobranchen via sociale medier. Foto: PR
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement