Skab personligt mersalg til bilejere - helt automatisk
Ventetiden hos bilforhandleren eller værkstedet bliver hurtigt en udfordring, når langt de fleste kunder afleverer og henter bilen før og efter arbejdsdagen. Det er ikke blot frustrerende for kunderne at vente, men også for forhandlerne, der ikke kan yde optimal service.
”Vores digitale løsning sikrer, at eftermarkedet bruger tiden i kundemodtagelsen optimalt. Med vores selvbetjeningsløsning kan kunderne let hente og aflevere nøglen, når det passer dem. Står kiosken med den sikrede nøgleboks udenfor, har kunden adgang 24/7,” siger Claus Persson, der er Key Account Manager, Denmark hos Tjekvik.
Skab personligt mersalg
Den digitale løsning fra Tjekvik, der er den førende udbyder af selvbetjeningsteknologi til detailhandlere, gør det tilmed enkelt for forhandlerne at promovere ekstra services og skabe mersalg af produktet. De målrettede tilbud gør det enkelt for kunden at vælge mellem værdiskabende tilvalg.
"Når kunden tjekker bilen ind til service, reparation eller syn kan vores løsning Smart Rules fx spørge, om der er behov for et tjek af batteriet, test af aircondition, nye viskerblade eller tilbyde et helt nyt måttesæt, der passer præcist til kundens bilmodel," siger Claus Persson og uddyber:
“Det er op til den enkelte forhandler, hvad de vil tilbyde af services og produkter, fordi hele grundlaget for Smart Rules er at hjælpe forhandlere med at maksimere salget på eftermarkedet.”
Øg loyaliteten
Den digitale løsning bidrager også til øget positiv kundefeedback og loyalitet gennem personaliserede forløb, skræddersyede services og produkter.
”Vi er meget glade for Tjekviks løsning, fordi den gør det nemmere for vores kunder at aflevere bilen døgnet rundt, og det frigiver tid hos vores medarbejdere, der kan fokusere på kerneopgaverne. Løsningen er også med til at skabe transparens, fordi både kunderne og vores medarbejdere ved, hvad der skal ske med bilen, fordi kunderne aktivt tilvælger løsninger som olieskift eller eftersyn af bremser,” fortæller Morten Ramlow Skov, Workshop Manager, NO Jensen.
KOM GODT I GANG
Den intelligente løsning fra Tjekvik er enkel at implementere og integrere med eksisterende forhandlersystemer (DMS) og enkel for medarbejdere at administrere og betjene.
”Vi leverer softwaren og kiosken, som er let at koble op. Herefter hjælper vi medarbejderne godt i gang med at betjene løsningen, stille de rette spørgsmål, der kan generere mersalg. Vi følger op på forløbet og er i tæt dialog med vores kunder, så de får det optimale ud af løsningen,” siger Claus Persson.
Læs mere om Tjekviks løsninger på www.tjekvik.com
Kilde: Tjekvik