Effektivt printkoncept til Citroën-forhandlere
- Hurtig reaktionsevne til at justere salgs- og marketingtiltag er et væsentligt konkurrenceparameter. Vores forhandlerne kender deres kunder og er derfor de bedste til at være opmærksomme på nye krav. Samtidig har de indsigten i, hvad lokale konkurrenter foretager sig, siger reklamechef Jesper Kristoffersen, Citroën Danmark.
Det nye system giver på én gang mulighed for at ensrette og opnå stordriftsfordele samt reagere individuelt og hurtigt. Forhandlernes eget overblik minimerer desuden spild og sparer ressourcer.
Printerserien C800 kan printe en lang række formater på specielt fremstillet materiale som eksempelvis store bannere, vejrbestandige medier og transparente rudeklistermærker til salgsbiler, samt på visitkort og labels.
- Systemet er utroligt brugervenligt, og den store fleksibilitet og egen-bestemmelse motiverer forhandlerne til at tænke i markedsføring. Det kommer naturligt til dem at vurdere, hvordan netop de kan markedsføre sig og skabe mersalg overfor deres lokale kunder, siger Jesper Kristoffersen.