23948sdkhjf

Audi har problemer

Der kom sikkert en smule malurt i Audibægeret forleden, da analysebureauet J & D Power, kom ud med den seneste kundetilfredsrapport i USA. Her oplyser direktør i en kommentar til Audiplaceringen, at de er blevet offer for sin egen succes. Han tilføjer, at Audi roses for mange nye produkter, design og moderne forhandlere, men den seneste rapport i USA viser noget andet, oplyser J & D Power.

"Mange kunder kunne ikke få den Audi de ønskede, blandt andet Q7, og kunderne betaler mere for bilen end de får. Det er godt for Audi og forhandlerne", tilføjer Osborn. En repræsentant fra Audi oplyser i forbindelse med rapporten til Automotive News, at Audi faktisk har forkortet leveringstiden i løbet af 2009 til forhandlerne, men de tager oplysningerne meget alvorligt. Audi blev nummer fem ud af 15 luksusmærker i rapporten.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.08