Wellness for biler
FLR NU AT BLIVE i den afslappede afdeling, så mener vores alles lune Dyne-Larsen, at markedsføring-markedsføring-markedsføring er midlet, der trods måske tilsyneladende voldsomme udgifter her og nu betaler sig og løfter en virksomhed fra det, der ellers kunne blive de ukendtes grav. Nogenlunde ud fra disse principper er de autoriserede værksteder og bilforhandlere begyndt at røre på sig. Vi ser nu spændende tiltag om samarbejde og markedsføring, på tværs af bilmærker, der skal imødegå den frie del af autobranchens tiltagende dominans godt hjulpet af forbrugermyndighederne. Kampen om eftermarkedet skærpes gevaldigt i disse dage, og forbrugerorganisationer som FDM må gnide sig gevaldigt i hænderne på medlemmernes vegne.
MENS DE SÅKALDT autoriserede værksteder ruster sig, kan vi berette, at de frie gør ligeså. En række uddannende fyraftensmøder rundt i landet skal tage brodden af den kritik og de midler - eller rettere våben - som bilimportører og forhandlere har taget i brug omkring garanti, reservedele og dokumentation. De frie værksteder skal klædes på til at tage imod udfordringen. Alt i mens de autoriseredes markedsføring overfor kunderne tager til. Situationen er anspændt. Måske en omgang stenmassage eller bilness kunne hjælpe.