23948sdkhjf

Vi vil stadig have luksus

CPH Lifestyle beviste, at der er plads og råd til drømme midt i finanskrisen.
- Jeg tror vi fik slået fast med forgyldte syvtommersøm, at der stadig er plads og råd til luksus, kvalitet og drømme.

Ordene kommer fra de glade arrangører af CPH Lifestyle, der løb af stablen i weekenden 26.-28. februar. En event der blev alt det, arrangørerne og udstillerne håbede på.

- Vi lancerede det som københavnernes nye luksusevent, og det har byen virkelig taget til sig. Med mere end 12.000 besøgende i den 4500 kvadratmeter sal på Tap1 var der både travlt og en rigtig god stemning, fortæller Bjarke Nielsen og Jimi Kristensen fra CPH Lifestyle.

Gæsterne kom ikke bare for at ose og drømme sig væk i de mange luksusvarer. Flere af udstillerne lavede faktisk en række spektakulære handler. Der blev solgt flere specialbyggede motorcykler fra Lauge Jensen til priser over den halve million, kjoler til stykpriser over 100.000 og en del fjernsyn fra B&O, også det enorme 103 tommers, der koster omkring 800.000 kroner. Selv den Mini Cooper, som kunstneren Per Hillo udsmykkede i løbet af weekenden, blev solgt.

De positive tilkendegivelser er strømmet ind fra både gæster og udstillere, oplyser arrangørerne.

Jimi Kristensen og Bjarke Nielsen er allerede i fuld gang med at tegne kontrakter til næste års CPH Lifestyle. I mellemtiden gennemfører de en lignende event i Århus, AAR Lifestyle til oktober, og har desuden en event på tegnebrættet med drømme og kvalitetsprodukter for børn og deres forældre.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094