Direkt gav nye kunder
Den første kunde blev Christian Rud fra Odense, der havde set reklamen for Mekonomen Direkt i tv og ringede det let genkendelige nummer 70 140 140. Her blev han mødt af service medarbejder Juliane Klim, og i fællesskab fik de lokaliseret det værksted, som passede bedst rent geografisk.
Værkstedet blev Rosengaards Auto, som i øvrigt netop har tilsluttet sig værkstedskæden Mekonomen Autoteknik, hvor Christian blev mødt af værkfører Tom Kirchhoff. Som den første kunde i det nye callcenter besluttede Mekonomens filialchef i Odense, Allan Rasmussen, at udlevere tre flasker god vin.
Rosengårds Auto havde også besluttet at gøre lidt ekstra ud af det, så Tom Kirchoff oprettede et Rosengaard Auto kontant rabat kort, som giver kunden fem procents rabat på værkstedsregningen som og kørsel med Odense Taxa.
- Med Mekonomen Direkt er jeg sikker på at Mekonomen kommer i kontakt med en masse nye kunder til deres værksteder. Det har været en god oplevelse, nemt og enkelt, sagde Christian Rud ved udleveringen af bilen.
- At få tilført nye kunder til vores værksted via Mekonomen Direkt er en af årsagerne til, at vi tiltrådte Mekonomen Autoteknik, bemærkede værkfører Tom Kirchhoff.