23948sdkhjf

Eftermarkedsseminar hos Denso

Denso har afviklet et seminar for at vise alle sine nye udviklinger inden for de 42 produktlinjer.
Den japanske komponentleverandør Denso har afviklet et eftermarkedsseminar i Den Haag, Holland. Det var Denso"s første eftermarkedsseminar i Europa med deltagelse fra 21 lande inklusive Rusland, og Storbritannien, Polen, Ukraine, Grækenland, Frankrig og Skandinavien.

Det blev afviklet for at stimulere salgsarbejdet og samtidig vise nye udviklinger fra Denso, der har 42 produktlinjer, heraf de 20 som OE-leveringer direkte til fabrikker, hvor Denso oplyser, at man er nummer et på kloden.

- Fra disse produkter introducerer vi nye komponenter til eftermarkedet, fortalte Frans van Veen, direktør for eftermarkedet i Europa.

Direktør Noboyuki Tamaki fortalte om de mange nye grønne udviklinger til el- og hybridbiler, sikkerhed og komfort med mere, som Denso vil introducere på eftermarkedet.

Steve Richardson, eftermarkedschef i Europa:

- Denso skal være tættere på kunderne i de kommende år.

Densos topchef Yoshikazu Makino konkluderede, at det er vigtigt at komme tættere på de store i bilindustrien samt på det vigtige eftermarked:

- Vi har store investeringer foran os i den europæiske bilindustri og på eftermarkedet. Vi skal vokse, og det gør vi.

Denso er japansk og leverandør af komponenter og udviklinger direkte til bilindustrien med 200 afdelinger på kloden og 35 produktionsanlæg med 120.000 ansatte. Omsætningen var i sidste regnskabsår, som sluttede ved udgangen af marts, på 206 milliarder kroner, og 9,3 procent af omsætningen investeres i udvikling af nye produkter. Denso beskæftiger mere end 13.000 ansatte i Europa.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094