På pigetur med AutoPartner
En stor ressource på værkstederne er dog ligeledes den kvindelige del, hvor netværk også er et væsentligt element i hverdagen. Derfor inviterede AutoPartner på pigetur.
Men fakturaudskrivning, markedsføring og kundemodtagelse er blot en lille del af de opgaver, som AutoPartner pigerne står for på værkstederne.
En vigtig rolle, som både indehavere og kunder sætter pris på. Derfor var det også helt naturligt for AutoPartner at lave en tur, hvor den mandlige del for en gang skyld skulle blive hjemme, mens "pigerne" kom på tur.
Det var derfor 36 forventningsfulde kvindelige AutoPartnere, der en regnfuld onsdag morgen i september stod klar til afgang i Kastrup lufthavn med London som destination. Her ventede en række oplevelser i form af sightseeing, middelaldershow, den verdensberømte forestilling Mama Mia, en tur i London Eye og ikke mindst tid på egen hånd og shopping. Derudover var der også en faglig del indlagt i programmet. Tre oplevelsesrige dage, inden turen igen gik hjem fredag eftermiddag.
- Vi syntes i AutoPartner, at den kvindelige del ofte bliver lidt glemt. Derfor opstod idéen med en pigetur. Tilmeldingerne har været overvældende, og vi endte op med en lang venteliste, da der desværre var et maksimum antal deltagere på turen, fortæller marketingansvarlig Sanne Fredsøe.
- Allerede nu har vi fået en masse mails med "tak for en god tur" og om det ikke gentages igen til næste år, så det er jo en dejlig respons at få.
De tre dage i London bød både på højt solskin og godt humør. Der blev udvekslet erfaringer på kryds og tværs om blandt andet regnskabssystemer, faktureringsfremgange og meget mere.