CAD-træf om brug af sociale medier
Thomas Bigum er stifter af Social Academy, som er en tænketank for læring og uddannelse indenfor strategi og håndtering af de sociale medier. Han hjælper virksomheder og personlige brands med at planlægge strategier til at indtage de sociale medier, så tid og penge ikke ender spildt på fejltagelser. Thomas Bigum er en fast del af mediebilledet i både radio, tv og den skrevne presse hver gang, der skal analyseres eller forklares om de sociale medier.
I år er det 10 år siden, at Mark Zuckerberg opfandt Facebook, der i dag ikke kun henvender sig til privatpersoner, men som hurtigt er blevet et vigtigt redskab, når virksomheder skal eksponeres og markedsføres overfor de 2,8 millioner danske profiler på Facebook, der samlet er et bredt forbrugersegment.
I foråret kom CADs Findværksted.dk på Facebook, og kort efter også CAD selv. På kort tid har initiativet båret frugt, melder brancheorganisationen, der gerne vil være dér, hvor medlemmer og forbrugere befinder sig.
På CAD-træffet bliver der sat fokus på, hvordan man skal bruge de sociale medier på bedste vis, men også hvordan man absolut IKKE skal bruge dem.