23948sdkhjf

Motivation i bilhuset

Coach tilbyder med firmaet Car-Ma et ansigtsløft til bilbranchen.
- Ideen til Car-Ma opstod for mange år siden, da jeg efter et ophold i USA kom hjem og oplevede den manglende service i danske bilforretninger. Jeg var dybt forundret over det fænomen, at en eventuel kommende kunde kunne blive mødt med ligegyldighed og arrogance. Det var startskuddet til Car-Ma, men der skulle gå mange år, før jeg i foråret 2012 var klar til at give mit "hjertebarn" vinger, fortæller Marija Müller, der i dag driver det nystartede firmaprojekt.

Inspireret af et job som uddannelseskonsulent på eftermarkedet hos Skandinavisk Motor Company fik 44-årige Marija Müller for alvor øjnene op for berettigelsen af sin idé. Gang på gang stod hun med hele hold af medarbejdere, der spurgte, om hun kunne komme ud til deres bilhus og holde en temaaften om det, de havde lært på kurset, da de var bange for at det "hele ville gå i glemmebogen", når de kom tilbage på deres job.

- Værdierne i bilhusene skal være til at få øje på, både for medarbejderne og for kunderne. Car-Ma tilbyder innovativ sparring og forretningsudvikling, der i samarbejde med lederne kan inspirere til at se nye veje og strategier, forklarer Marija Müller, Hellerup.

Højtlydende biler

Missionen hos Car-Ma er at motivere og inspirere den enkelte leder, medarbejder og de forskellige teams til at tage ansvar for sig selv og hinanden ved at sætte sig mål og nå dem. Hos Car-Ma er værdierne "Keep it simple", da ofte små simple ændringer kan gøre en stor forskel, samt åbenhed og respekt, da det er vigtige faktorer for enhver erkendelses- og udviklingsproces.

Med en baggrund som lærer, sælger, coach, headhunter og outplacement-konsulent har Marija Müller kombineret mangeårige erfaringer med mennesker med sin viden om personlig udvikling, teambuilding, kommunikation og service.

- Dette koblet med min passion for biler og “service i top" gør Car-Ma til en fokuseret og kompetent medspiller i udviklingen af bilbranchens forretninger, mener hun.

- Forskellen på mennesker og biler er mindre end først antaget. Højtlydende biler kræver premium service og brændstof. Det samme gør mennesker for at kunne yde toppræstationer. Der er mange forhold, der spiller ind, når forretningen skal køre som smurt, fastslår Marija Müller, som gerne tager ud på et gratis og uforpligtende besøg hos den enkelte bilforhandler.

Mere på www.car-ma.dk
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.079