23948sdkhjf

Kvalitetskontrol i top

AutoPartner værkstederne har hævet gennemsnitskarakteren fra 4,1 til 4,2.
AutoPartner har nu på andet år haft fast kvalitetskontrol på værkstederne i samarbejde med FDM. Systemet er løbende blevet udviklet og tilpasset, så det giver et retvisende billede af den totale kvalitet på værkstederne, oplyser værkstedskæden.

I 2011 blev kravene hævet, men dette til trods har det været muligt for AutoPartner værkstederne at hæve gennemsnitskarakteren fra 4,1 til 4,2 på en karakterskala fra 1-5, hvor 5 er højest.

- Et særdeles flot resultat, som vi alle er meget stolte af, siger kædechef Kim Birkjær.

I 2012 har ét AutoPartner værksted indtil videre opnået den flotte karakter på 5. Det er Leo Rasmussen Automobiler A/S i Galten.

- Vi er stolte og glade for denne udvikling og for det høje niveau, vores medlemmer har i kundernes kvalitetsbevidsthed. Vi ved fra Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens undersøgelser, at kunderne vægter tillid til værkstedet og kvalitet højest i deres valg af værksted. Vores værksteder er samtidig væsentlig billigere end mærkeværkstederne, så det er ikke så underligt, at vi løbende har en stor tilstrømning til vores værksteder, udtaler Kim Birkjær.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.065