23948sdkhjf

Bilejere giver Applus Bilsyn topkarakterer

Som den første bilsynsvirksomhed herhjemme lader Applus Bilsyn nu forbrugerne løbende bedømme bilsynsvirksomhedens arbejde. 15.000 private bilejere er generelt tilfredse med servicen, afslører nye tal.
Det fremgår af en ny kundeundersøgelse blandt 15.052 bilejere, som Applus Bilsyn nu offentliggør. Som den første virksomhed i bilsynsbranchen vil Applus Bilsyns privatkunder fremover løbende vurdere virksomhedens arbejde.

På en skala fra 1-7, hvor 7 er den højeste score, får kundeservicen 6,6 point. På spørgsmålet om hvorvidt kunderne har lyst til at anbefale Applus Bilsyn videre til venner og familie, opnår virksomheden 6,5 ud af 7.

- Det er nogle utroligt flotte ratings, som vi er meget stolte af sammen med den service vores medarbejdere yder hver dag. Det viser, at vores medarbejdere, ifølge kunderne, leverer en høj kvalitet i deres arbejde, og at kunderne er rigtig tilfredse, når de kører afsted. Hver dag bedømmer 300 nye kunder vores kundeservice og rådgivning i synshaller landet rundt. Som de eneste i branchen kan vi bruge den viden til løbende at optimere kunderådgivningen og endnu bedre opfylde kundernes behov, siger adm. direktør hos Applus Bilsyn, Per V. Rasmussen.

For at gøre bedømmelserne lettere at forstå har Applus Bilsyn omregnet pointscoren til et stjernesystem fra 1-5 stjerner. 5 stjerner gives for en gennemsnitscore over 6,5 point.

30 af Applus Bilsyns synshaller scorer fem ud af fem stjerner. De resterende 70 synhaller opnår fire ud af fem stjerner i målingen.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078