23948sdkhjf

100.000 til Paris

Under overskriften "Endnu en succes" oplyser arrangørerne bag Equip Auto messen i Paris en 16.-20. oktober i en pressemeddelelse, at messen havde omkring 100.000 besøgende, heraf 25 procent fra udlandet. Forud havde messen, som er krøbet i omfang og i år kun omfattede fire haller, ellers forventet 125.000 besøgende, heraf 30 procent fra udlandet.

I løbet af de fem dage var Equip Auto, som havde over 1300 udstillere, således mødested for globalt udstyr og service til alle køretøjer, fastslår meddelelsen.

Messen bød på hele 230 forudarrangerede forretningsmøder, hvor internationale sælgere og indkøbere sættes i kontakt med hinanden, samt deltagelse af mere end 300 internationale journalister.

Det internationale Grand Prix for automotiv innovation omfattede priser til i alt 13 virksomheder i år, når fire antal special-priser tælles med. Modtagerne af de ni guld- og sølv-medaljer er omtalt i sidste udgave af avisen, de fire modtagere af specialpriserne er: EP-Tender, One-Too, Schaeffler-LuK og WES (Virtual Paint).

Fuldstændige resultater, herunder resultaterne af tilfredshedsundersøgelser fra besøgende og udstillere, vil være tilgængelige i begyndelsen af november, oplyser arrangørerne.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063