23948sdkhjf

Effektmåling af annoncekronerne

Biløkonomuddannelsen inviterer sammen med Bilbasen til temadag mandag den 21. oktober.
Bilforhandlerne lægger størstedelen af deres markedsførings-kroner i de digitale medier. Men hvad er udbyttet af de investerede kroner, og hvordan måler man dette?

Det kommer i fokus, når Ebay/Bilbasen i samarbejde med biløkonomerne: Tørring Auto A/S, Mikkel Madsen, Autohuset Kronsbjerg A/S, Jesper Eriksen Jensen, STS Biler A/S, Mathijs Ter Keurs, og markedsføringsøkonom Mona Nielsen indbyder til temadag på DI’s konferencecenter Gl. Vindinge ved Nyborg mandag den 21. oktober kl. 15-18.

Nikolaj Larsen, marketingchef for eBay i Danmark, indleder temadagen med et oplæg om effektmåling af forhandlernes annoncer, ligesom han vil give et bud på fremtidens digitale medier. Der bliver også diskussion, workshop og fremvisning/afprøvning af benzindrevet RC bil i skala 1:5.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.111