23948sdkhjf

Nyttig viden om ledelse til indehavere

Onsdag den 30. januar afsluttede det femte hold Din Bilpartner-indehavere deres ledelsesforløb i kædens interne lederuddannelse.
- Hold 6 og hold 7 er allerede i gang med deres uddannelse, så vi må bare erkende, at der er tale om en succeshistorie, udtaler kædechef Niels Peter Nøddeskou-Fink.

Uanset, hvor mange år man har haft værksted, er der konstant brug for ledelse og ny inspiration, da både krav og adfærd hos ansatte og kunder ændrer sig løbende.

- Indehaverkurset har virkelig sat nogle tanker i gang omkring den fremtidige udvikling af mit værksted. Jeg har fået en masse redskaber, som jeg kan bruge i dagligdagen – og jeg har virkelig fået mod på at få sat processen i gang, siger Svend Bundgaard, Din Bilpartner DK Møldrup.

Gennem uddannelsen undervises indehaverne blandt andet i kundemodtagelse, kundepleje, psykologi, medarbejdersamtaler, motivation, markedsføring og økonomi. Undervisningen foregår på FTZ Akademiet i Odense, og der veksles mellem Akademiets egne dygtige folk og eksterne specialister.

- Uddannelse er en af vore hjørnestene i Din Bilpartner-konceptet. Vi er, og skal fortsat være, rigtigt dygtige, når det drejer sig om servicering og reparation af biler, men det er også vigtigt, hvordan vi behandler vort personale og vores kunder, tilføjer Niels Peter Nøddeskou-Fink.

- Det er kædens mål at være den bedste, når det handler om efteruddannelse. Derfor er Din Bilpartner’s ledelsesuddannelse også obligatorisk for alle indehavere, hvilket er med til at sikre en konstant udvikling og et stærkt fokus på værdierne i Din Bilpartner, slutter Niels Peter Nøddeskou-Fink.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063