23948sdkhjf

Dansker: Sådan sælger du biler til rigmænd

Det kan være svært at sælge biler til flere millioner kroner, men Carsten F. Preisz specialiseret sig i, hvordan man får de dyre bilmærker til at skille sig ud.
De fleste mennesker vil gerne eje biler som Bentley og Rolls-Royce. Men hvordan overtaler man lige en mange milliardær til at vælge netop sit bilmærke? Det har danske Carsten F. Preisz gjort sig til ekspert i, og han har gennem årene været tilknyttet både Bentley og Rolls-Royce, ligesom han har hjulpet nichemærket Fisker, stiftet af danske Henrik Fisker, med branding af deres produkter.

- Det overordnede tema er, at jeg har arbejdet i utrolig mange år med den forbrugergruppe, hvor de er i stand til at købe det bedste, uden at spørge om lov hos konen eller deres firma. Her er to ting, der er meget vigtige. Verdens rigeste mænd har mulighed for at købe, hvad de har lyst til. Men hvis du ikke har muligheden for at identificere, om de har interessen, kommer du ikke langt. Hvis de ikke har interessen, er der ingen grund til at bruge tid på at snakke med dem, fortæller Carsten F. Preisz til jyskebank.tv og fortsætter:

- Det du er nødt til at være meget opmærksom på er, at du ikke sælger ham en bil, men du sælger ham en oplevelse, hvor han er med i en klub, en kultur og et medlemskab, og her er nøglen til bilen nøglen til klubben. Det er en livsstil, siger Carsten F. Preisz, der i dag har stiftet sig eget firma Freemark Entertainment, som blandt andet skal markedsføre sportsgrenen Lacross.

Det er muligt at se hele indslaget med Carsten F. Preisz ved at klikke her.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093