23948sdkhjf

AutoMesters største kampagne

AutoMester har netop lanceret den største kampagne i kædens historie. En kampagne som skal øge loyaliteten over for de eksisterende kunder, samtidig med at det skal være sjovere at være både kunde og mekaniker i kæden.
- Hos AutoMester synes vi, at det er vigtigt at være tæt på den enkelte kunde. Derfor har vi netop lanceret den største kampagne i kædens historie, Skrab og vind med AutoMester, som skal være med til at øge loyaliteten over for vores eksisterende kunder, fortæller Tommy Stuckert, kædechef hos AutoMester.

Kampagnen er en skrabelodskonkurrence med over 8000 gevinster til en værdi af mere end én million kroner. Kunderne får udleveret et skrabelod, når de får bilen serviceret eller repareret.

- Det er vigtigt, at vores kunder får en god oplevelse hos AutoMester. Derfor er jeg glad for at kunne tilbyde vores eksisterende kunder et lidt sjovere besøg hos deres lokale AutoMester, hvor de får chancen for at vinde præmier til en værdi på op til 15.000 kroner, forklarer Tommy Stuckert.

AutoMesters eksisterende kunder kan blandt andet vinde et gavekort på 15.000 kroner til værkstedsydelser, et gavekort på 5000 kroner til køb af dæk, en AutoMester mountainbike til en værdi af 4500 kroner, Philips fladskærme til en værdi af 3500 kroner eller en sampak med sprinklervæske, ruderens og en mikrofiberklud. Gevinsterne med sprinklervæske, ruderens og mikrofiberklude fylder over 62 paller, som allerede står klar og venter på vinderne.

Kampagneperioden løber fra den 1. marts i år til og med den 31. december 2014 – eller så længe skrabelodder haves.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078