23948sdkhjf

Klokkerholm: Vi har ikke problemer

I en kommentar til krikken fra Autogården Skelhøje om en vangedel svarer salgschef Michael Nolsøe, Klokkerholm Karrosseridele A/S, at den omtalte sag fra Autogården Skelhøje er behandlet efter Klokkerholms reklamationsbestemmelser gældende A1 programmet. Samt at virksomheden, som alle andre virksomheder, har reklamationer, hvilket blev uddybet i Motor-magasinet 18. oktober 2013 i et indlæg, som imødegik kritik fra SKAD og Tryg.

I indlægget skrev Klokkerholm blandt andet, at der ikke var dokumentation for kritikken, samt følgende:

"Vi er Danmarks førende og en af Europas større leverandører af karosseridele. Heraf er en stor del såkaldte Al-dele, der er certificerede, og som modsvarer originaldele. Vores virksomhed har selvfølgelig en fejlprocent, men den er milevidt fra en størrelse, der berettiger til et angreb som det, vi nu bliver udsat for.

Den senest opgjorte reklamationsperiode på 12 måneder, med et salg af 208.362 stk. karosseridele i Danmark, viser, at Klokkerholm har en reklamationsprocent på 0,56 procent.

Der er mange myter og fordomme omkring de alternative reservedele, og flere hændelser, som huskes og fortælles, er foregået i forrige århundrede. Flere og flere bruger vores reservedele, så vi mærker ikke, som påstået i artiklen, at vi har et faldende salg i Danmark. Tværtimod. Vores salg har udviklet sig positivt – dette i en tid hvor antallet af bilskader, i henhold til forsikringsbranchen, er faldet fra 2011 til 2012."
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078