Bilister vælger tysk olie
Læserne af fire store bilmagasiner har igen valgt Liqui Moly som nummer 1.
At blive ved med at kunne gøre sig gældende i toppen, det er en vigtig tillidserklæring fra bilisterne, mener Ernst Prost.
- Vi føler os ærligt talt godt tilpas øverst på sejrspodiet. På den anden side er det efter fem år i træk med disse kåringer stadig ikke noget, vi tager for givet, udtalte Ernst Prost, chef for motorolie- og additivspecialisten.
Med 6,84 millioner læsere har de fire tidsskrifter et talstærkt publikum i ryggen i billandet Tyskland. Det er femte gang i træk, at Auto Zeitung og Auto Motor und Sport har valgt Liqui Moly som nummer 1, for Motor Klassiks og Auto Bilds vedkommende er det fjerde gang i træk.
- Denne brede opbakning over så lang tid viser, at man godt kan hævde sig som den lille David overfor de internationale oliekoncerner. Det er ikke så afgørende i den sammenhæng, hvor store budgetter man har, men i hvor høj grad bilisterne kan sætte deres lid til produkter og tjenester, siger Ernst Prost.
Liqui Moly producerer udelukkende i Tyskland for kunne garantere en så høj produktkvalitet som muligt.
Både magasinernes store udbredelse og de enkelte placeringer understreger gyldigheden af læsernes valg. I magasinerne er Liqui Moly nummer 1 på ranglisten, efterfulgt af Castrol og Mobil. Og i kategorien plejemidler landede Liqui Molypå andenpladsen, nøjagtig som tidligere år.
I Danmark sælges Liqui Moly af Auto-G.