Mazda går efter Nissan-succes
Den nye Mazda CX-3 er netop lanceret med fra-prisen 215.000 kroner – det er en krigserklæring mod Nissans dominans for SUV’er-salg i denne størrelse.
4
Billeder

Den nye CX-3 fra Mazda – lægger sig lige der, hvor Nissan har så stor succes med Qashqai. Mazdaen er bare ikke så lidt billigere.
SUV-SALG Nissan Qashqai er en absolut succes, iInternationalt såvel som herhjemme. Ja, det er nærmest lykkedes Nissan ligefrem at definere klassen for mindre SUV’er. Derfor leder flere og flere bilfabrikker efter netop den rette formel. Måske lykkes det for Mazda, der efter sommerferien lancerer den nye udgave af deres SUV i denne klasse, bilen med...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement