23948sdkhjf

Nu begynder kunderne at købe bilen på nettet

Interaktivitet, sociale medier og digital markedsføring er afgørende for at få fat i fremtidens forbruger.
ADFÆRD Tidligere handlede det stort set udelukkende om blot at lokke potentielle købere ned i forretningen en lørdag formiddag – ofte ansporet af et TV-spot eller en helsideannonce i et landsdækkende dagblad.

I dag er forbrugeren også digital og har gennemresearchet markedet – og måske endda besluttet sig, før bilsælgeren når at byde på en kop k...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.214