Toyota-forhandler scorer hattrick
STS Biler A/S i Holstebro har for tredje år i træk kåret som årets Ichiban-forhandler.
- Vi er ekstra stolte i år, men samtidig også ydmyge over for prisen. Det var helt fantastisk og ekstraordinært at modtage hæderen sidste år for andet år i træk. Derfor er det da også svært at sætte store nok ord på, hvordan det føles nu her for tredje år i træk, fortæller Ejgild Christensen.
STS Biler A/S har forretninger i Herning, Ikast, Lemvig og Holstebro. Men det er altså medarbejderne i Holstebro, der har scoret hattrick og modtaget den fineste hæder i Toyotas europæiske Ichiban-konkurrence for høj kundetilfredshed. Ichiban-prisen anerkender, at man til fulde efterlever Toyotas filosofi om at sætte kunden først, og uddeles over hele Europa til én forhandler i hvert land en gang om året.
Kunderne først
Kundeservice og kundetilfredshed er nogle af Toyotas vigtigste fokusområder, hvilket da også skinner igennem i FDM’s AutoIndex, hvor den japanske bilgigant i nu 13 år i træk har været det bilmærke i Danmark, der har de mest tilfredse kunder hos forhandleren og på værkstedet blandt samtlige bilmærker.
- STS Biler i Holstebro har gjort det imponerende flot i nu tre år i træk. Det er derfor mere end fortjent, at de kan kalde sig de bedste af de bedste og smykke sig med titlen Toyota Ichiban-forhandler 2015, siger Kristian Krapper, administrerende direktør hos Toyota Danmark A/S.
Ichiban er i øvrigt et japansk ord lånt fra ”Okyakusama Ichiban”, der betyder ”kunderne først”.