23948sdkhjf

Fejl i annoncering kan koste dyrt

Hvis der er fejl i en salgsannonce, kan forhandleren nå at rette den i den endelige slutseddel.
TRYKFEJL Som jeg har nævnt på vores fyraftensmøder rundt om i landet, så er det vigtigt at være opmærksom på fejl i annoncer.

Hvis der viser sig en fejl i annoncen, er løbet ikke nødvendigvis kørt endnu; Sidste chance for at rette for sig er i slutsedlen – og som sælger, skal du bevise, at kunden har fået slutsedlen og er blevet gjort opmærksom ...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109