23948sdkhjf

Applus køber op i Vejle

Vejle Nord Bilsyn bliver fra januar til en Applus Bilsynshal.
BILSYN Applus Bilsyn skal drive sin tredje synshal i Vejle-området. Det står klart, efter at Applus har overtaget Vejle Nord Bilsyn, der ligger i et nyere industriområde lidt nord for den jyske by. Vejle Nord Bilsyn var tidligere ejet af 52-årige Ken Pedersen, der blev uddannet lastvognsmekaniker i 1986 og arbejdede fra 1990 til 1995 som automekaniker for sin far hos Helge Pedersen Autoservice i Vinding. Han ser dog på overtagelsen sådan her:

- Overgangen til Applus Bilsyn betyder, at vi skruer en tak op for professionalismen og kundeservicen. Kunderne får adgang til Danmarks bedste bookingsystem, hvor de super nemt kan finde det rigtige synsprodukt, nye tilbud og booke tid med det samme. På den måde undgår de kø i vores drive-in. Rent personligt får jeg mere tid til at servicere kunderne, fordi Applus Bilsyn fremover håndterer al administration samt regnskaber. Det er jeg glad for. Jeg nyder virkelig at have med kunderne at gøre. Det er det, der inspirerer mig i hverdagen, siger Ken Pedersen i en pressemeddelelse. I 1995 begyndte han hos Statens Bilinspektion, der i 2006 blev til Applus Bilsyn. I 2010 blev han så selvstændig og etablerede Vejle Nord Bilsynshal.

Dygtig og kender bilejerne
Hos Applus er man glade for, at Ken Pedersen fortsat vil være at finde på matriklen lidt uden for Vejle.

- Vi er rigtig glade for samarbejdet med Ken. Han er dygtig og kender bilejerne og bilbranchen i Vejle indgående efter mange år i branchen. Det gør det lettere for os at tilbyde de produkter og den kundeservice, som bilister og bilforhandlerne i nordvejle efterspørger. Dertil får vi endnu en mulighed for at åbne en synshal i strategisk vigtigt område for os, fortæller Per V. Rasmussen, der er adm. direktør hos Applus Bilsyn.

Serviceniveau på nettet
Synshallen bliver Applus Bilsyns tredje i Vejle. Et ekstra aktiv bliver, at kunderne i Vejle Nord får mulighed for at se andre kunders bedømmelse af synshallens arbejde. Som de eneste i branchen lader Applus Bilsyn kunderne vurdere bilsynene og offentliggør herefter anmeldelserne på den lokale synshals hjemmeside.

- På den måde kan folk i Vejle Nord se, om de får kvalitet for pengene og undgå ringe service. Samtidig får vi feedback fra kunderne, så vi kan blive endnu dygtigere og garantere en excellent kundeservice, siger Ken Pedersen.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094