23948sdkhjf

Ford går mod strømmen i kortfilm om skilsmisser

Bilimportøren vil med sin medvirken i skabelsen af filmen Familien vise, at man også kan lave bilreklame med fokus på tabuer og nære personlige problemer.
MARKEDSFØRING Kortfilmen ”Familien” er blevet til i samarbejde med Ford, der ønsker at gøre op med den traditionelle måde at lave bilreklamer på, hvor fremstillingen bygger på drømmebilleder og utopiske scenarier. Filmen viser i stedet bilerne i et autentisk miljø og i hverdagssituationer, som mange flere kan nikke genkendende til.

- Vi ønsker h...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.246