23948sdkhjf

Når en reparation sendes videre

Et mærkeværksted har en række forpligtigelser, når det overtager en bil fra et andet værksted, viser sag fra Ankenævn for biler.
JURA Godt begyndt er halvt fuldendt siger man; men det hænder, at et værksted må opgive en reparation og sende kunden videre i systemet. Det kan der være flere årsager til, men som ofte skyldes det, at værkstedet, der har påbegyndt en fejlsøgning, ikke har det fornødne testudstyr og/eller ekspertise til at færdiggøre reparationen.

Et værksted må...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125