23948sdkhjf

Hvem betaler for fejlsøgning?

Periodiske fejl kan være svære og tidskrævende at opspore. Men skal værkstedet gøre det gratis?
JURA Ankenævn for Biler får jævnligt forelagt sager, hvor en reparation er gået i hårdknude mellem kunde og reparatør. Det er sager, som ofte kan være svære at gennemskue, idet der næsten aldrig foreligger et tilstrækkelig klart aftalegrundlag. Ligeledes indebærer den type sager ofte en hel del fejlsøgning, som mange kunder ikke mener de skal betal...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.126