Farver skaber vigtig opmærksomhed
Lakken på biler siger utrolig meget, og den siger også noget om, hvor skarp, autofolk skal være på lakmarkedet.
Lakproducenterne bruger enorme ressourcer på at beregne, forudsige og udvikle lakering til bilparken. Trends, der siger rigtig meget om, hvilken retning, forbrugerne går i.
TRENDS Aldrig før har bilproducenterne sat så megen fokus på lakering af standardbiler og dennes effekt på kunden. Også teknologien har fundet indtog i laktyperne. Langt over 60 nye farver er svaret på modetrenden i det kommende år, herunder også funktioner, som ikke nødvendigvis styres af farvetonen. Thomas Krebs, der er direktør for SKAD, har man...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement