23948sdkhjf

Bosch har ’den anden verden’ med til afprøvning på FTZ

Augmented Reality (AR) vokser i autobranchen, og den fiktive verden midt i den virkelige kan bruges til både uddannelse, kurser og kundehåndtering.
LEVENDE Augmented Reality (AR) supplerer virkeligheden med et ekstra lag af computergenererede data. Hvis brugeren retter sin smartphone eller tabletkamera - eller sågar sine hololenses- mod et område med tilgængelige AR-informationer, bliver forklaringer, 3D-objekter eller videoer tilføjet til det rigtige billede.

På FTZ messen i Odense d. 8. o...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094