LEVENDE Augmented Reality (AR) supplerer virkeligheden med et ekstra lag af computergenererede data. Hvis brugeren retter sin smartphone eller tabletkamera - eller sågar sine hololenses- mod et område med tilgængelige AR-informationer, bliver forklaringer, 3D-objekter eller videoer tilføjet til det rigtige billede.
På FTZ messen i Odense d. 8. o...
Bosch har ’den anden verden’ med til afprøvning på FTZ
Augmented Reality (AR) vokser i autobranchen, og den fiktive verden midt i den virkelige kan bruges til både uddannelse, kurser og kundehåndtering.
2
Billeder
Deltagerne på FTZ messen i Odense kan lege med Augmented Reality (AR). En teknologi som breder sig med hastige skridt i autobranchen.
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement