SUV-KONSEKVENS - Flere kunder kommer til vores værksteder. Bilerne bliver længere på værkstederne. Vi sælger flere serviceaftaler. Vi sælger mere udstyr. Og vi oplever større loyalitet.
Sådan samler Nissan-Danmarks PR-ansvarlige, Ann Strøby, en række af de videre konsekvenser for mærket som følge af salget af SUV’en Qashqai. Så i hvert fald hos ...
SUV-salg sikrer mere loyale kunder og større dæksalg
For Danmarks største SUV-mærke, Nissan, har det store salg af Qashqai medført en lang række andre fordele, som eksempelvis større værkstedsloyalitet. Og hos dækmærket Continental glæder man sig over det øgede salg af større dæk.
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement