23948sdkhjf

Q&A: Skulle annoncer lokke?

Forsøgte Interdan med aggressive annoncekampagner at lokke bilkøbere til at fremskynde bilkøb velvidende, at prisstigninger grundet WLTP-målemetoden aldrig ville blive til noget? Interdans Head of Group PR, Hanne Langsig Sørensen, svarer for sig.
MARKEDSFØRING Prisstigningen på biler pr. 1. april som følge af WLTP-målemetoden er jo udskudt til årsskiftet 2020/21, hvilket et bredt flertal i Folketinget har sagt fra starten. Så hvorfor valgte Interdan at køre kampagner for Peugeot og Citroën med budskabet undgå afgiftsstigning?

! Vi har forholdt os til fakta - at WLTP-målemetoden ville...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.173