23948sdkhjf

Q&A: Skulle annoncer lokke?

Forsøgte Interdan med aggressive annoncekampagner at lokke bilkøbere til at fremskynde bilkøb velvidende, at prisstigninger grundet WLTP-målemetoden aldrig ville blive til noget? Interdans Head of Group PR, Hanne Langsig Sørensen, svarer for sig.
MARKEDSFØRING Prisstigningen på biler pr. 1. april som følge af WLTP-målemetoden er jo udskudt til årsskiftet 2020/21, hvilket et bredt flertal i Folketinget har sagt fra starten. Så hvorfor valgte Interdan at køre kampagner for Peugeot og Citroën med budskabet undgå afgiftsstigning?

! Vi har forholdt os til fakta - at WLTP-målemetoden ville...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.113