23948sdkhjf

Bilabonnement lander gode tal

Men hvor gode tal, ønsker direktøren for Interdans Bilabonnement, Carsten Stephansen, ikke at oplyse. Mange af kunderne er plus 40 år, og Peugeot 208 er den mest populære bil.
BILER Den store bilimportør Interdan lancerede det rendyrkede online-koncept Bilabonnement i 2016, og siden da er det gået fremad for den nye måde at holde bil på - nu under ledelse af den femte direktør i selskabet, Carsten Stephansen.

Stephansen tog over den 1. februar i år, efter at Peter True havde skudt Bilabonnement i gang. True blev efter...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.156