OPGRADERING Hos Andersen Biler, der tæller 12 bilhuse i Storkøbenhavn og Holbæk, ærgrer HR-manager Line Andersen sig over, at den nye servicerådgiver-uddannelse er sat på hold. For hun stod klar med to topmotiverede ansatte, og har flere i pipelinen.
- Det er virkelig ærgerligt, at der ikke er kommet tilmeldte nok. Vi har brug for et kompetencel...
Andersen Biler: Vi skal væk fra oldschool bilsalg
Andersen Bilers HR-ansvarlige, Line Andersen, står klar med unge kandidater til den nye servicerådgiver-uddannelse og vil bruge tiltaget aktivt i sin rekruttering.

Line Andersen, HR-chef hos Andersen Biler, havde set frem til også at kunne benytte den nye Service-rådgiver akademiuddannelse til sine medarbejdere samt rekruttering. (Foto: Andersen Biler)
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement