MARKEDSFØRING "Hvad skal vi dog gøre?" er spørgsmålet de fleste virksomheder slås med lige nu. Det handler for manges vedkommende om økonomisk brandslukning, men også om hvad, hvordan og hvor meget, der skal kommunikeres og markedsføres.
Det korte svar er, at I skal passe meget på med at brænde energi, tid og penge af på kortsigtede tiltag, der ...
Der er lys for enden af corona-tunnellen
Kommunikations-ekspert maner dommedagsprofetier til jorden, for en dag er vi jo forbi den øjeblikkelige krise. Behovet for at at rejse, spise ude - og ikke mindst for at købe, lease og reparere biler - ændres ikke permanent af denne type krise.
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement